Job 2 van 3


Report this listing

Solliciteren



Clustercoördinator - interne zaken


Functie

Je staat in voor de leiding, coördinatie en aansturing van de bestuurs- en organisatieondersteunende teams in de cluster Interne Zaken namelijk  Personeelszaken en Facilitaire Zaken. Tevens zorg je voor de opvolging en ondersteuning van specifieke, team- of clusteroverschrijdende projecten. Je stippelt mee de strategische lijnen uit van het beleid van de cluster en je draagt de principes van onze innovatieve organisatie uit en bewaakt de toepassing ervan.

Het optimaliseren van de interne en externe werking in de cluster Interne Zaken is jouw belangrijkste opdracht. Dat doe je door verbetervoorstellen aan het managementteam en de politieke bestuursorganen te doen én door deze voorstellen op een pragmatische manier om te zetten in de praktijk. Je staat in voor de implementatie van het beleid in de verschillende teams die deel uitmaken van de cluster. Uiteraard zorg je ervoor dat deze optimalisaties passen binnen de actuele wet- en regelgeving.

In jouw rol ben je een schakel in het grotere geheel en de integratie van OCMW en gemeente tot één lokaal bestuur beschouw je als een absolute meerwaarde.

Jouw profiel

  • Je bent houder van een masterdiploma, of een diploma van het hoger onderwijs van twee cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante beroepservaring
  • Je hebt kennis van HR, facilitair beheer, budgetopmaak en -beheer en hebt een goede gebruikerskennis van de courante software
  • Je hebt een grondige kennis van de werking van een lokaal bestuur en de wetgeving die van toepassing is
  • Je bent een geboren leider, weet mensen te inspireren en te coachen en houdt ervan netwerken uit te bouwen en te onderhouden
  • Je weegt diverse opties af om de juiste beslissing te maken, ook in moeilijke situaties
  • Je bewaakt en verdedigt te belangen en opdrachten van de organisatie
  • Je bent integer, respecteert deontologische principes en brengt deze in de praktijk.

Je voldoet aan de algemene toelatings- en aanwervingsvoorwaarden.

  • Opstellen van: Studies over werkplekken en competenties
  • Het tewerkstellings- en het competentiebeleid uitwerken en sturen
  • Een dienst of een organisatie leiden
  • Procedures en tools uitwerken en aanpassen voor de opvolging en het beheer van het personeel binnen de organisatie
  • Meewerken aan het opstellen van de strategische doelstellingen van de organisatie
  • Controleren of de wettelijke en reglementaire verplichtingen juist toegepast worden
    Gepaste maatregelen nemen
  • Het personeelsbeleid uitwerken volgens de strategische doelstellingen van de organisatie
    Actieplannen opstellen
  • Personeelsbeheer coördineren en dienstverantwoordelijken adviseren
  • Het HR budget van de organisatie opvolgen, marges analyseren en bijsturen

Aanbod

  • Een gevarieerde, voltijdse betrekking (38/38 u/w) in statutair verband voor onbepaalde duur in een boeiende en dynamische werkomgeving
  • Een verloning op niveau A (A4a-A4b) brutomaandsalaris aan de huidige index bedraagt voor voltijdse prestaties minimum 4.471 euro met mogelijkheid tot valorisatie van relevante beroepservaring conform de toepasselijke bepalingen
  • Een aantrekkelijke vakantiedagen- en feestdagenregeling
  • Glijdende werkuren

Tal van (extralegale) voordelen:

  • Maaltijdcheques (8 euro per gewerkte dag)
  • Ecocheques (200 euro voor een voltijdse tewerkstelling)
  • hospitalisatieverzekering
  • fietsvergoeding woon-werkverkeer
  • gratis woon-werkverkeer met openbaar vervoer
  • Mogelijkheid tot fietslease

Opleidings- en ontwikkelingskansen

Er wordt een wervingsreserve aangelegd voor 2 jaar

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht